81. Cenově neelastická nabídka reaguje na změny ceny proporcionálně většími změnami nabízeného množství.
82. Technologický pokrok vede ke zvýšení mezního produktu práce (posun křivky mezního produktu vpravo nahoru).
83. Technologické optimum firmy je situace, kdy firma vyrábí nejefektivněji, tzn. kdy jsou průměrné náklady na jednotku vyrobeného výstupu nejnižší.
84. Celkové příjmy jsou součinem vyráběného množství a ceny za jeden kus.
85. Substituční efekt růstu ceny vyjadřuje změnu preferencí spotřebytele ve směru od relativně dražšího k relativně levnějšímu statku.
86. Cenová elasticita poptávky mezi dvěma body (tzv. oblouková elasticita poptávky) dává poněkud nepřesný odhad elasticity poptávky.
87. Celkové příjmy jsou součinem celkového zisku a množství prodané produkce.
88. Monopson na trhu práce je situace, kdy na trhu působí v daném oboru jediná firma, která díky tomu může zaměstnancům diktovat své podmínky.
89. Čím delší je časové období, tím hůře se výrobce dokáže vyrovnat se změnami ceny na trhu, a tím vyšší je proto cenová elasticita jeho nabídkové křivky.
90. Individuální nabídka dokonale konkurenční firmy v dlouhém období představuje obalovou křivku krátkodobých křivek nabídky dokonale konkurenční firmy.