91. Cenový tvůrce (price-marker) je taková firma, která může alespoň do určité míry ovlivnit cenu, za kterou prodává svou produkci.
92. Nabídka (nabídková funkce) spojuje takové kombinace ceny a nabízeného množství, při nichž výrobce maximalizuje užitek spotřebitele.
93. Nákladová funkce dává do souvislosti velikost výstupu firmy jako nezávisle proměnnou a velikost nákladů firmy.
94. Úrok, resp. úroková míra je důchodem, který plyne vlastníkům z fyzického kapitálu.
95.Tržní cena je cena, která přesně pokrývá náklady výrobce.
96. V případě nabídkové funkce představuje nabízené množství nezávislou proměnnou a cena proměnnou závislou.
97. Rozpočtová přímka spojuje takové kombinace statků X a Y, které spotřebiteli přinášejí stejný celkový užitek.
98. Krátkodobé průměrné náklady mají své minimum ve stejném množství výstupu jako průměrné variabilní náklady, neboť je zespoda protíná křivka krátkodobých mezních nákladů.
99. Individuální poptávka představuje poptávku spotřebitelů po produkci jedné firmy nebo poptávku jednoho spotřebitele po daném produktu.
100. Cenová elasticita nabídky mezi dvěma body (tzv. oblouková elasticita nabídky) dává poněkud zkreslený odhad elasticity nabídky.