Dokumentace rozhraní Grendel::Base::ICanvasImplementation

rozhraní přenositelného kreslení na plátno. Z důvodů snadné přenositelnosti je minimalizované a pro přenášení pozic užívá jednoduchých parametrů typu float (kreslící knihovna by měla podporovat float souřadnice). ...

Diagram dědičnosti pro třídu Grendel::Base::ICanvasImplementation

Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation

Seznam všech členů.

Veřejné metody

void DrawLine (WorldMatrix m, float x1, float y1, float x2, float y2, float width, Color color)
void FillTriangle (WorldMatrix m, float x1, float y1, float x2, float y2, float x3, float y3, Color color, bool margin)
void DrawText (WorldMatrix m, float x, float y, string text, Color color, Font font)
void Display (int width, int height, int msecAnimationInterval)
void DrawBitmap (WorldMatrix m, float x, float y, IBitmap bitmap)
void DrawCircle (WorldMatrix m, float x, float y, float r, float lineWidth, Color color)
void DrawBezier (WorldMatrix m, float p0x, float p0y, float p1x, float p1y, float p2x, float p2y, float p3x, float p3y, float width, Color color)
double TextWidth (Font f, string text)
double TextHeight (Font f, string text)
IBitmap LoadBitmap (Stream bitmapStream)
void Invalidate ()

Veřejné atributy

event PaintEvent Repainting
 událost vyvolávaná při požadavku na překreslení (včetně požadavku po volání metody ICanvasImplementation.Invalidate.
event AnimationEvent Animation
 událost vyvolávaná časovačem (timerem) v intervalu animací
event MouseEvent MouseInteraction
 událost vyvolávaná při stisku myši

Vlastnosti

IDialogBuilder DialogBuilder [get]


Detailní popis

rozhraní přenositelného kreslení na plátno. Z důvodů snadné přenositelnosti je minimalizované a pro přenášení pozic užívá jednoduchých parametrů typu float (kreslící knihovna by měla podporovat float souřadnice).

Definice je uvedena na řádku 21 v souboru CanvasImplementation.cs.


Dokumentace k metodám

void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawLine ( WorldMatrix  m,
float  x1,
float  y1,
float  x2,
float  y2,
float  width,
Color  color 
)

void Grendel::Base::ICanvasImplementation::FillTriangle ( WorldMatrix  m,
float  x1,
float  y1,
float  x2,
float  y2,
float  x3,
float  y3,
Color  color,
bool  margin 
)

void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawText ( WorldMatrix  m,
float  x,
float  y,
string  text,
Color  color,
Font  font 
)

void Grendel::Base::ICanvasImplementation::Display ( int  width,
int  height,
int  msecAnimationInterval 
)

void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawBitmap ( WorldMatrix  m,
float  x,
float  y,
IBitmap  bitmap 
)

void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawCircle ( WorldMatrix  m,
float  x,
float  y,
float  r,
float  lineWidth,
Color  color 
)

void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawBezier ( WorldMatrix  m,
float  p0x,
float  p0y,
float  p1x,
float  p1y,
float  p2x,
float  p2y,
float  p3x,
float  p3y,
float  width,
Color  color 
)

double Grendel::Base::ICanvasImplementation::TextWidth ( Font  f,
string  text 
)

double Grendel::Base::ICanvasImplementation::TextHeight ( Font  f,
string  text 
)

IBitmap Grendel::Base::ICanvasImplementation::LoadBitmap ( Stream  bitmapStream  ) 

void Grendel::Base::ICanvasImplementation::Invalidate (  ) 


Dokumentace k datovým členům

událost vyvolávaná při požadavku na překreslení (včetně požadavku po volání metody ICanvasImplementation.Invalidate.

Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.

Definice je uvedena na řádku 44 v souboru CanvasImplementation.cs.

událost vyvolávaná časovačem (timerem) v intervalu animací

Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.

Definice je uvedena na řádku 48 v souboru CanvasImplementation.cs.

událost vyvolávaná při stisku myši

Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.

Definice je uvedena na řádku 52 v souboru CanvasImplementation.cs.


Dokumentace k vlastnosti

IDialogBuilder Grendel::Base::ICanvasImplementation::DialogBuilder [get]

poskytuje objekt pro přenositelné vytváření dialogů vlastností

Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.

Definice je uvedena na řádku 37 v souboru CanvasImplementation.cs.


Dokumentace pro toto rozhraní byla generována z následujícího souboru:

Generováno Sun Jul 12 20:34:42 2009 pro projekt Grafická knihovna GRENDEL programem  doxygen 1.5.5