Seznam tříd

Následující seznam obsahuje především identifikace tříd, ale nacházejí se zde i další netriviální prvky, jako jsou struktury (struct), unie (union) a rozhraní (interface). V seznamu jsou uvedeny jejich stručné popisy:
Grendel::Base::ActionLauncherActionLauncher slouží ke spouštění akcí v předem definovaném animačním čase (přesněji od zadaného animačního snímku). Akcemi jsou delagáti, kterým je při aktivaci předáno číslo snímku
Grendel::Base::AnimatorZákladní implementace animátoru, tj. objektu, který se sám nezobrazuje, v rámci animace však ovlivňuje přidružený tvar
Grendel::Base::BaseCanvasObjectZákladní implementace objektů plátna, jenž zahrnuje registraci a základní nastavení komunikace pomocí komunikačních skupin. Doporučená základní třída všech objektů plátna (nicméně stále je možná nezávislá přímá implementace rozhraní)
Grendel::Base::BaseDynamicObjectZákladní implementace dynamického objektu (poskytuje jen fukčnost základního objektu plátna)
Grendel::Base::BaseInteractiveShapeZákladní implementace interaktivních tvarů. Kromě zděděné podpory (registrace, umístění) je přidána pouze podpora uloženého příznaku aktivity (neaktivní objekt nereeaguje na vstupní události). Vlastní kreslení a reakce musí být dodefinována v podřízených třídách
Grendel::Base::BaseShapeZaákladní implemntace tvaru. Implementace zajišťuje základní podporu (umístění, vrstvy) ale vlastní kreslení objektu je nedefinováno (musí být definováno v odvozených třídách)
Grendel::Extra::BezierCurveZobrazení beziérovy křivky (určené čtyřmi body nebo dvěma body a dvěma vektory)
Grendel::Ui::Button
Grendel::Base::CanvasKreslící plocha. Aplikace může využívat více pláten, ale každý objekt plátna (např. tvar může příslušet jen k jedinému plátnu). Pro vytváření pláten použijte továrnu CanvasFactory
Grendel::Base::CanvasFactoryTovárna pro vytváření kreslících ploch (pláten) s využitím zvolené kreslící technologie
Grendel::Ui::CloneButton
Grendel::Base::ColorBarva v RGB barevném prostoru se specifikací průhůlednosti (alfa-kanál)
Grendel::Base::ColorQuantity
Grendel::Base::CompositeInteractiveShape
Grendel::Base::CompositeShape
Grendel::Base::DBForm
Grendel::Base::DeltaListNodePomocná třída pro vytváření delta-listů plánovaných akcí. Je využívána třídou ActionLauncher
Grendel::Base::FontPřenositelný popis řezu písma
Grendel::Example::FrameCounterSimple self animated shape displaying current animation frame. It serve primary for testing purposes (animation speed, problems with repainting)
Grendel::Extra::GreekCrossJednoduchý kříž s rameny stejné délky (= řecký kříž). Vztažný bod je uprostřed v křížení
Grendel::Base::IBitmap
Grendel::Base::ICanvasCloneableKlonovatelné objekty by měly podporovat klonování tj. vytváření kopií s identickými hodnotami všech veřejných vlastností a identickým vzhledem (pouze u tvarů). Klon by měl automaticky zaregistrován do plátna svého vzoru a dědit i účast v komunikačních skupinách
Grendel::Base::ICanvasImplementationRozhraní přenositelného kreslení na plátno. Z důvodů snadné přenositelnosti je minimalizované a pro přenášení pozic užívá jednoduchých parametrů typu float (kreslící knihovna by měla podporovat float souřadnice)
Grendel::Base::ICanvasObjectZákladní rozhraní objektů, které kooperují na plátně (= kreslící ploše). Ne všechny objekty plátna jsou viditelné
Grendel::Communication::ICommunicatorRozhraní objektů zajišťujících komunikaci mezi objekty aplikace. Komunikující objekty se sdružují do pojmenovaných komunikačních skupin prostřednictvím registrace u komunikátoru. Následně lze posílat zprávy všem objektům ve skupině. KOmunikátor je implementací návrhového vzoru "Pozorovatel" (Observer)
Grendel::Base::IDialogBuilderRozhraní poskytovatele jednoduchých dialogů. Jednotlivé aktivní prvky jsou určeny jedinečnými textovými klíči, které zároveň slouží jako popisky
Grendel::Base::IDynamicObjectRozhraní dynamických objektů plátna. Dynamické objekty mohou reagovat na animační (simulační) čas, neboť během každého snímku je volána jejich metoda AnimationStep
Grendel::Base::IEventListenerRozhraní objektů -- naslouchačů, které zachytávají všechny události myšího kliknutí bez ohledu na jeho pozici(tj. objekt naslouchače nemusí ležet pod kurzorem myši). Zachytávající objekt musí být zaregistrován pomocí metody Canvas.AddEventListener(IEventListener) a vlastnost Canvas.MouseEventTarget musí obsahovat globální příznak EventListeners
Grendel::Base::IInteractiveShapeOzhraní pro interaktivní tvary tj. tvary které jsou schopny reagovat na vstupní událostiu (v současnosti jsou pouze události myši tj. stisk tlačítka myši nad daným tvarem)
Grendel::Communication::IMessageReceiverRozhraní objektů schopných přijímat zprávy
Grendel::Base::Inspector
Grendel::Example::InteractiveGreekCrossInteraktivní verze řeckého kříže (s dialogem vlastností). Ukázkový a testovací tvar
Grendel::Base::IShapeZákladní rozhraní všech tvarů
Grendel::Extra::LinearShapeSpolečná třída čárových objektů tj. objektů složených jen s čar s danou pevnou šířkou
Grendel::Communication::LocalCommunicatorImplementace komunikátoru, který podporuje komunikaci uvnitř aplikace (v jediném procesu na jediném počítači)
Grendel::Base::MouseButtonsStruktura representují stisknutá tlačítka myši. Podporována jsou dvě standardní klasická tlačítka a tlačítko prostřední (užívané hlavně v Unixu)
Grendel::Base::ParallelogramTřída pro representaci rovnoběžníků (čtyřúhelníků s rovnoběžnými protilehlými stranami). Je důležitá neboť rovnoběžníky vznikají transformací obdélníků (resp. jiných rovnoběžníků)
Grendel::Base::PositionSouřadnice ve 2D prostoru
Grendel::Extra::ResourceBitmapZobrazení bitmapy ze zdrojů připojených k aplikaci (tj. například k assembly)
Grendel::Base::ShifterAnimátor, kerý animuje posun přidruženého tvaru z aktuální relativní pozice na novou resp. posun po celé cestě, definované jednotlivými body
Grendel::Example::Star
Grendel::Extra::StaticBitmapZobrazení bitmapy z grafického soubouru
Grendel::Base::TemporaryMarkerTřída objektů, jež kreslí dočasný vyznačovací obdélník kolem interaktivních objektů
Grendel::Base::TemporaryShapeAbstraktní třída dočasných objektů tj. objektů jež po definovaném čase sami zanikají
Grendel::Extra::TextZobrazení jednoduchého textu v standardním strojopisném fontu (je možno změnit pouze barvu). Vztažný bod je v levém horním rohu
Grendel::Extra::TextWithFont
Grendel::Extra::UnitCircleJednotková kružnice se středem ve vztažném bodě
Grendel::Extra::UnitHorizontalLineJednotková úsečka vycházející z bodu (0,0) a končící v bodě (1,0) tj. vodorovná
Grendel::Base::VectorVektor ve 2D prostoru
Grendel::Base::WFBitmap
Grendel::Base::WFormDialogBuilder
Grendel::Base::WFormsCanvasImplementationImplementace plátna pomocí Windows Forms (verze 1.0)
Grendel::Base::WorldMatrixTransformační matice

Generováno Sun Jul 12 20:34:42 2009 pro projekt Grafická knihovna GRENDEL programem  doxygen 1.5.5