Veřejné metody | |
WFormsCanvasImplementation () | |
void | Display (int width, int height, int msecAnimationInterval) |
void | DrawLine (WorldMatrix m, float x1, float y1, float x2, float y2, float width, Color color) |
void | DrawBezier (WorldMatrix m, float p0x, float p0y, float p1x, float p1y, float p2x, float p2y, float p3x, float p3y, float width, Color color) |
void | DrawCircle (WorldMatrix m, float x, float y, float r, float lineWidth, Color color) |
void | DrawText (WorldMatrix m, float x, float y, string text, Color color, Font font) |
void | FillTriangle (WorldMatrix m, float x1, float y1, float x2, float y2, float x3, float y3, Color color, bool margin) |
void | DrawBitmap (WorldMatrix m, float x, float y, IBitmap bitmap) |
IBitmap | LoadBitmap (Stream bitmapStream) |
void | Invalidate () |
double | TextHeight (Font f, string text) |
double | TextWidth (Font f, string text) |
Veřejné atributy | |
event PaintEvent | Repainting |
událost vyvolávaná při požadavku na překreslení (včetně požadavku po volání metody ICanvasImplementation.Invalidate. | |
event AnimationEvent | Animation |
událost vyvolávaná časovačem (timerem) v intervalu animací | |
event MouseEvent | MouseInteraction |
událost vyvolávaná při stisku myši | |
Vlastnosti | |
IDialogBuilder | DialogBuilder [get] |
Definice je uvedena na řádku 108 v souboru CanvasImplementation.cs.
Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::WFormsCanvasImplementation | ( | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 117 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::Display | ( | int | width, | |
int | height, | |||
int | msecAnimationInterval | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 128 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::DrawLine | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x1, | |||
float | y1, | |||
float | x2, | |||
float | y2, | |||
float | width, | |||
Color | color | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 186 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::DrawBezier | ( | WorldMatrix | m, | |
float | p0x, | |||
float | p0y, | |||
float | p1x, | |||
float | p1y, | |||
float | p2x, | |||
float | p2y, | |||
float | p3x, | |||
float | p3y, | |||
float | width, | |||
Color | color | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 193 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::DrawCircle | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x, | |||
float | y, | |||
float | r, | |||
float | lineWidth, | |||
Color | color | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 203 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::DrawText | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x, | |||
float | y, | |||
string | text, | |||
Color | color, | |||
Font | font | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 212 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::FillTriangle | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x1, | |||
float | y1, | |||
float | x2, | |||
float | y2, | |||
float | x3, | |||
float | y3, | |||
Color | color, | |||
bool | margin | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 221 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::DrawBitmap | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x, | |||
float | y, | |||
IBitmap | bitmap | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 234 v souboru CanvasImplementation.cs.
IBitmap Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::LoadBitmap | ( | Stream | bitmapStream | ) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 242 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::Invalidate | ( | ) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 247 v souboru CanvasImplementation.cs.
double Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::TextHeight | ( | Font | f, | |
string | text | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 280 v souboru CanvasImplementation.cs.
double Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::TextWidth | ( | Font | f, | |
string | text | |||
) | [inline] |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 288 v souboru CanvasImplementation.cs.
event PaintEvent Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::Repainting |
událost vyvolávaná při požadavku na překreslení (včetně požadavku po volání metody ICanvasImplementation.Invalidate.
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 113 v souboru CanvasImplementation.cs.
event AnimationEvent Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::Animation |
událost vyvolávaná časovačem (timerem) v intervalu animací
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 114 v souboru CanvasImplementation.cs.
event MouseEvent Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::MouseInteraction |
událost vyvolávaná při stisku myši
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 115 v souboru CanvasImplementation.cs.
IDialogBuilder Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation::DialogBuilder [get] |
poskytuje objekt pro přenositelné vytváření dialogů vlastností
Implementuje Grendel::Base::ICanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 275 v souboru CanvasImplementation.cs.