Zobrazit zdrojový text tohoto souboru.
Prostory jmen | |
namespace | Grendel::Base |
Třídy | |
interface | Grendel::Base::IDynamicObject |
Rozhraní dynamických objektů plátna. Dynamické objekty mohou reagovat na animační (simulační) čas, neboť během každého snímku je volána jejich metoda AnimationStep. ... | |
class | Grendel::Base::BaseDynamicObject |
základní implementace dynamického objektu (poskytuje jen fukčnost základního objektu plátna) ... | |
class | Grendel::Base::Animator |
základní implementace animátoru, tj. objektu, který se sám nezobrazuje, v rámci animace však ovlivňuje přidružený tvar ... | |
class | Grendel::Base::Shifter |
animátor, kerý animuje posun přidruženého tvaru z aktuální relativní pozice na novou resp. posun po celé cestě, definované jednotlivými body. ... | |
class | Grendel::Base::TemporaryShape |
abstraktní třída dočasných objektů tj. objektů jež po definovaném čase sami zanikají. ... | |
class | Grendel::Base::TemporaryMarker |
Třída objektů, jež kreslí dočasný vyznačovací obdélník kolem interaktivních objektů. ... | |
class | Grendel::Base::DeltaListNode |
Pomocná třída pro vytváření delta-listů plánovaných akcí. Je využívána třídou ActionLauncher. ... | |
class | Grendel::Base::ActionLauncher |
ActionLauncher slouží ke spouštění akcí v předem definovaném animačním čase (přesněji od zadaného animačního snímku). Akcemi jsou delagáti, kterým je při aktivaci předáno číslo snímku. ... |