Dokumentace třídy Grendel::Base::ActionLauncher

ActionLauncher slouží ke spouštění akcí v předem definovaném animačním čase (přesněji od zadaného animačního snímku). Akcemi jsou delagáti, kterým je při aktivaci předáno číslo snímku. ...

Diagram dědičnosti pro třídu Grendel::Base::ActionLauncher

Grendel::Base::BaseDynamicObject Grendel::Base::BaseCanvasObject Grendel::Base::IDynamicObject Grendel::Base::ICanvasObject Grendel::Base::ICanvasObject Grendel::Communication::IMessageReceiver Grendel::Communication::IMessageReceiver

Seznam všech členů.

Veřejné metody

 ActionLauncher (Canvas canvas)
 vytváří prázdný spouštěč akcí (žádná akce není naplánována). Akce by měly být následně předány pomocí AddAction
 ActionLauncher (Canvas canvas, IDictionary< int, Action< int >> actions)
 vytváří spouštěč akcí a inicializuje jej ze slovníku. Klíčem slovníku by měl být plánovaný snímek, hodnotou příslušná akce.
void AddAction (int framesAfter, Action< int > action)
 přidává delší plánovanou akci. Číslo snímku je relativní tj. akce bude provedena pro framesAfter snímcích od okamžiku přidání.
override bool AnimationStep (int frame)
 Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost).
void AddToCommunicationGroup (string groupName)
 Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu.
void RemoveFromCommunicationGroup (string groupName)
 Vyjímá objekt z komunikační skupiny.
virtual void MessageReceiving (object message)
override string ToString ()

Chráněné metody

void InheritGroupsFrom (ICanvasObject templet)

Vlastnosti

Canvas Canvas [get]
IList< string > ComunnicationGroups [get]


Detailní popis

ActionLauncher slouží ke spouštění akcí v předem definovaném animačním čase (přesněji od zadaného animačního snímku). Akcemi jsou delagáti, kterým je při aktivaci předáno číslo snímku.

Definice je uvedena na řádku 236 v souboru DynamicObject.cs.


Dokumentace konstruktoru a destruktoru

Grendel::Base::ActionLauncher::ActionLauncher ( Canvas  canvas  )  [inline]

vytváří prázdný spouštěč akcí (žádná akce není naplánována). Akce by měly být následně předány pomocí AddAction

Definice je uvedena na řádku 244 v souboru DynamicObject.cs.

Grendel::Base::ActionLauncher::ActionLauncher ( Canvas  canvas,
IDictionary< int, Action< int >>  actions 
) [inline]

vytváří spouštěč akcí a inicializuje jej ze slovníku. Klíčem slovníku by měl být plánovaný snímek, hodnotou příslušná akce.

Definice je uvedena na řádku 252 v souboru DynamicObject.cs.


Dokumentace k metodám

void Grendel::Base::ActionLauncher::AddAction ( int  framesAfter,
Action< int >  action 
) [inline]

přidává delší plánovanou akci. Číslo snímku je relativní tj. akce bude provedena pro framesAfter snímcích od okamžiku přidání.

Definice je uvedena na řádku 265 v souboru DynamicObject.cs.

override bool Grendel::Base::ActionLauncher::AnimationStep ( int  frame  )  [inline, virtual]

Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost).

Implementuje Grendel::Base::BaseDynamicObject.

Definice je uvedena na řádku 270 v souboru DynamicObject.cs.

void Grendel::Base::BaseCanvasObject::AddToCommunicationGroup ( string  groupName  )  [inline, inherited]

Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu.

Parametry:
groupName Identifikace komunikační skupiny.

Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.

Definice je uvedena na řádku 133 v souboru Shapes.cs.

void Grendel::Base::BaseCanvasObject::RemoveFromCommunicationGroup ( string  groupName  )  [inline, inherited]

Vyjímá objekt z komunikační skupiny.

Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.

Definice je uvedena na řádku 139 v souboru Shapes.cs.

virtual void Grendel::Base::BaseCanvasObject::MessageReceiving ( object  message  )  [inline, virtual, inherited]

Implementuje Grendel::Communication::IMessageReceiver.

Definice je uvedena na řádku 145 v souboru Shapes.cs.

void Grendel::Base::BaseCanvasObject::InheritGroupsFrom ( ICanvasObject  templet  )  [inline, protected, inherited]

Definice je uvedena na řádku 149 v souboru Shapes.cs.

override string Grendel::Base::BaseCanvasObject::ToString (  )  [inline, inherited]

Definice je uvedena na řádku 154 v souboru Shapes.cs.


Dokumentace k vlastnosti

Canvas Grendel::Base::BaseCanvasObject::Canvas [get, inherited]

vrací plátno, k němuž objekt patří

Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.

Definice je uvedena na řádku 123 v souboru Shapes.cs.

IList<string> Grendel::Base::BaseCanvasObject::ComunnicationGroups [get, inherited]

Kopie seznamu komunikačních skupin, do níž objekt přísluší.

Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.

Definice je uvedena na řádku 127 v souboru Shapes.cs.


Dokumentace pro tuto třídu byla generována z následujícího souboru:

Generováno Sun Jul 12 20:34:43 2009 pro projekt Grafická knihovna GRENDEL programem  doxygen 1.5.5