Veřejné metody | |
WorldMatrix () | |
vytváří matici identity (tj. matici popisující prázdnou transformaci) | |
WorldMatrix (WorldMatrix worldMatrix) | |
vytváří novou transformační matici klonováním již existující matice | |
WorldMatrix (double[,] m) | |
vytváří transformační matici z dvourozměrného pole tranasformačních koeficientů | |
WorldMatrix | Rotate (double angleInDegree) |
přidá do transformační matici transformaci otáčení o zadaný počet úhlových stupňů. Mění transformační matici (nevytváří novou matici) | |
WorldMatrix | Translate (Vector translateVector) |
přidá do transformační matici transformaci posunu o zadaný vektor. Mění transformační matici (nevytváří novou matici) | |
WorldMatrix | Scale (double scaleInX, double scaleInY) |
přidá do transformační matici transformaci změny měřítka (koeficient lze stanovit pro každou osu zvlášť) Mění transformační matici (nevytváří novou matici) | |
WorldMatrix | Shear (Vector shearVector) |
WorldMatrix | AddTransformations (WorldMatrix wm) |
přidá do transformační matice další transformace podle předané matice wm (tj. skládá dvě transformace zadané maticemi, nejdříve se provedou původní pak přidané). Mění transformační matici (nevytváří novou matici) | |
Position | Transform (Position position) |
transformuje bod podle dané (this) transformace | |
double[,] | ToArrayMatrix () |
převádá transformační matici do dvourozměrného pole koeficientů (inverzní operace ke konstruktoru WorldMatrix(double[,] m)) | |
override string | ToString () |
Vlastnosti | |
WorldMatrix | InvertedMatrix [get] |
Definice je uvedena na řádku 586 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Grendel::Base::WorldMatrix::WorldMatrix | ( | ) | [inline] |
vytváří matici identity (tj. matici popisující prázdnou transformaci)
Definice je uvedena na řádku 592 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Grendel::Base::WorldMatrix::WorldMatrix | ( | WorldMatrix | worldMatrix | ) | [inline] |
vytváří novou transformační matici klonováním již existující matice
Definice je uvedena na řádku 599 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Grendel::Base::WorldMatrix::WorldMatrix | ( | doublem | [,] | ) | [inline] |
vytváří transformační matici z dvourozměrného pole tranasformačních koeficientů
Definice je uvedena na řádku 610 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::Rotate | ( | double | angleInDegree | ) | [inline] |
přidá do transformační matici transformaci otáčení o zadaný počet úhlových stupňů. Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
Definice je uvedena na řádku 619 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::Translate | ( | Vector | translateVector | ) | [inline] |
přidá do transformační matici transformaci posunu o zadaný vektor. Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
Definice je uvedena na řádku 629 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::Scale | ( | double | scaleInX, | |
double | scaleInY | |||
) | [inline] |
přidá do transformační matici transformaci změny měřítka (koeficient lze stanovit pro každou osu zvlášť) Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
Definice je uvedena na řádku 640 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::Shear | ( | Vector | shearVector | ) | [inline] |
přidá do transformační matici transformaci zkosení podle zadaného vektoru. Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
Definice je uvedena na řádku 649 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::AddTransformations | ( | WorldMatrix | wm | ) | [inline] |
přidá do transformační matice další transformace podle předané matice wm (tj. skládá dvě transformace zadané maticemi, nejdříve se provedou původní pak přidané). Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
Definice je uvedena na řádku 661 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
transformuje bod podle dané (this) transformace
Definice je uvedena na řádku 681 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
double [,] Grendel::Base::WorldMatrix::ToArrayMatrix | ( | ) | [inline] |
převádá transformační matici do dvourozměrného pole koeficientů (inverzní operace ke konstruktoru WorldMatrix(double[,] m))
Definice je uvedena na řádku 691 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
override string Grendel::Base::WorldMatrix::ToString | ( | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 699 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::InvertedMatrix [get] |
vrací inverzní transformační matici tj. matici inverzní (opačné transformace). Původní transformační matici nemění, vrací vždy novou.
Definice je uvedena na řádku 670 v souboru AuxiliaryStructs.cs.