Dokumentace rozhraní Grendel::Base::IDynamicObject

Rozhraní dynamických objektů plátna. Dynamické objekty mohou reagovat na animační (simulační) čas, neboť během každého snímku je volána jejich metoda AnimationStep. ...

Diagram dědičnosti pro třídu Grendel::Base::IDynamicObject

Grendel::Base::ICanvasObject Grendel::Communication::IMessageReceiver Grendel::Base::BaseDynamicObject Grendel::Base::TemporaryShape Grendel::Example::FrameCounter Grendel::Base::ActionLauncher Grendel::Base::Animator Grendel::Base::TemporaryMarker Grendel::Base::Shifter

Seznam všech členů.

Veřejné metody

bool AnimationStep (int frame)
 Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost).
void AddToCommunicationGroup (string groupName)
 Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu.
void RemoveFromCommunicationGroup (string groupName)
 Vyjímá objekt z komunikační skupiny.
void MessageReceiving (object message)

Vlastnosti

Canvas Canvas [get]
IList< string > ComunnicationGroups [get]


Detailní popis

Rozhraní dynamických objektů plátna. Dynamické objekty mohou reagovat na animační (simulační) čas, neboť během každého snímku je volána jejich metoda AnimationStep.

Definice je uvedena na řádku 19 v souboru DynamicObject.cs.


Dokumentace k metodám

bool Grendel::Base::IDynamicObject::AnimationStep ( int  frame  ) 

Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost).

Implementováno v Grendel::Base::BaseDynamicObject, Grendel::Base::Shifter, Grendel::Base::TemporaryShape, Grendel::Base::ActionLauncher a Grendel::Example::FrameCounter.

void Grendel::Base::ICanvasObject::AddToCommunicationGroup ( string  groupName  )  [inherited]

Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu.

Parametry:
groupName Identifikace komunikační skupiny.

Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.

void Grendel::Base::ICanvasObject::RemoveFromCommunicationGroup ( string  groupName  )  [inherited]

Vyjímá objekt z komunikační skupiny.

Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.

void Grendel::Communication::IMessageReceiver::MessageReceiving ( object  message  )  [inherited]

Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.


Dokumentace k vlastnosti

Canvas Grendel::Base::ICanvasObject::Canvas [get, inherited]

Plátno, ke kterému objekt přísluší.

Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.

Definice je uvedena na řádku 16 v souboru Canvas.cs.

IList<string> Grendel::Base::ICanvasObject::ComunnicationGroups [get, inherited]

Kopie seznamu komunikačních skupin, do níž objekt přísluší.

Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.

Definice je uvedena na řádku 31 v souboru Canvas.cs.


Dokumentace pro toto rozhraní byla generována z následujícího souboru:

Generováno Sun Jul 12 20:34:43 2009 pro projekt Grafická knihovna GRENDEL programem  doxygen 1.5.5