Dokumentace souboru DynamicObject.cs

Zobrazit zdrojový text tohoto souboru.

Prostory jmen

namespace  Grendel::Base

Třídy

interface  Grendel::Base::IDynamicObject
 Rozhraní dynamických objektů plátna. Dynamické objekty mohou reagovat na animační (simulační) čas, neboť během každého snímku je volána jejich metoda AnimationStep. ...
class  Grendel::Base::BaseDynamicObject
 základní implementace dynamického objektu (poskytuje jen fukčnost základního objektu plátna) ...
class  Grendel::Base::Animator
 základní implementace animátoru, tj. objektu, který se sám nezobrazuje, v rámci animace však ovlivňuje přidružený tvar ...
class  Grendel::Base::Shifter
 animátor, kerý animuje posun přidruženého tvaru z aktuální relativní pozice na novou resp. posun po celé cestě, definované jednotlivými body. ...
class  Grendel::Base::TemporaryShape
 abstraktní třída dočasných objektů tj. objektů jež po definovaném čase sami zanikají. ...
class  Grendel::Base::TemporaryMarker
 Třída objektů, jež kreslí dočasný vyznačovací obdélník kolem interaktivních objektů. ...
class  Grendel::Base::DeltaListNode
 Pomocná třída pro vytváření delta-listů plánovaných akcí. Je využívána třídou ActionLauncher. ...
class  Grendel::Base::ActionLauncher
 ActionLauncher slouží ke spouštění akcí v předem definovaném animačním čase (přesněji od zadaného animačního snímku). Akcemi jsou delagáti, kterým je při aktivaci předáno číslo snímku. ...


Generováno Sun Jul 12 20:34:42 2009 pro projekt Grafická knihovna GRENDEL programem  doxygen 1.5.5