Veřejné metody | |
void | DrawLine (WorldMatrix m, float x1, float y1, float x2, float y2, float width, Color color) |
void | FillTriangle (WorldMatrix m, float x1, float y1, float x2, float y2, float x3, float y3, Color color, bool margin) |
void | DrawText (WorldMatrix m, float x, float y, string text, Color color, Font font) |
void | Display (int width, int height, int msecAnimationInterval) |
void | DrawBitmap (WorldMatrix m, float x, float y, IBitmap bitmap) |
void | DrawCircle (WorldMatrix m, float x, float y, float r, float lineWidth, Color color) |
void | DrawBezier (WorldMatrix m, float p0x, float p0y, float p1x, float p1y, float p2x, float p2y, float p3x, float p3y, float width, Color color) |
double | TextWidth (Font f, string text) |
double | TextHeight (Font f, string text) |
IBitmap | LoadBitmap (Stream bitmapStream) |
void | Invalidate () |
Veřejné atributy | |
event PaintEvent | Repainting |
událost vyvolávaná při požadavku na překreslení (včetně požadavku po volání metody ICanvasImplementation.Invalidate. | |
event AnimationEvent | Animation |
událost vyvolávaná časovačem (timerem) v intervalu animací | |
event MouseEvent | MouseInteraction |
událost vyvolávaná při stisku myši | |
Vlastnosti | |
IDialogBuilder | DialogBuilder [get] |
Definice je uvedena na řádku 21 v souboru CanvasImplementation.cs.
void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawLine | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x1, | |||
float | y1, | |||
float | x2, | |||
float | y2, | |||
float | width, | |||
Color | color | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
void Grendel::Base::ICanvasImplementation::FillTriangle | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x1, | |||
float | y1, | |||
float | x2, | |||
float | y2, | |||
float | x3, | |||
float | y3, | |||
Color | color, | |||
bool | margin | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawText | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x, | |||
float | y, | |||
string | text, | |||
Color | color, | |||
Font | font | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
void Grendel::Base::ICanvasImplementation::Display | ( | int | width, | |
int | height, | |||
int | msecAnimationInterval | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawBitmap | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x, | |||
float | y, | |||
IBitmap | bitmap | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawCircle | ( | WorldMatrix | m, | |
float | x, | |||
float | y, | |||
float | r, | |||
float | lineWidth, | |||
Color | color | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
void Grendel::Base::ICanvasImplementation::DrawBezier | ( | WorldMatrix | m, | |
float | p0x, | |||
float | p0y, | |||
float | p1x, | |||
float | p1y, | |||
float | p2x, | |||
float | p2y, | |||
float | p3x, | |||
float | p3y, | |||
float | width, | |||
Color | color | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
double Grendel::Base::ICanvasImplementation::TextWidth | ( | Font | f, | |
string | text | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
double Grendel::Base::ICanvasImplementation::TextHeight | ( | Font | f, | |
string | text | |||
) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
IBitmap Grendel::Base::ICanvasImplementation::LoadBitmap | ( | Stream | bitmapStream | ) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
void Grendel::Base::ICanvasImplementation::Invalidate | ( | ) |
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
event PaintEvent Grendel::Base::ICanvasImplementation::Repainting |
událost vyvolávaná při požadavku na překreslení (včetně požadavku po volání metody ICanvasImplementation.Invalidate.
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 44 v souboru CanvasImplementation.cs.
event AnimationEvent Grendel::Base::ICanvasImplementation::Animation |
událost vyvolávaná časovačem (timerem) v intervalu animací
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 48 v souboru CanvasImplementation.cs.
event MouseEvent Grendel::Base::ICanvasImplementation::MouseInteraction |
událost vyvolávaná při stisku myši
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 52 v souboru CanvasImplementation.cs.
IDialogBuilder Grendel::Base::ICanvasImplementation::DialogBuilder [get] |
poskytuje objekt pro přenositelné vytváření dialogů vlastností
Implementováno v Grendel::Base::WFormsCanvasImplementation.
Definice je uvedena na řádku 37 v souboru CanvasImplementation.cs.