Dokumentace struktury Grendel::Base::Color

barva v RGB barevném prostoru se specifikací průhůlednosti (alfa-kanál) ...

Seznam všech členů.

Veřejné metody

 Color (byte redComponent, byte greenComponent, byte blueComponent)
 Color (byte redComponent, byte greenComponent, byte blueComponent, byte transparence)
 Color (int redComponent, int greenComponent, int blueComponent)
 Color (int redComponent, int greenComponent, int blueComponent, int transparence)
Color WithTransparence (byte transparence)
Color Mix (Color addMixedColor, double quantity)
 přimíšení barvy addMixedColor do aktuální barvy. Hodnota quantity určuje množství přimíšené barvy (hodnota 1.0 vyjadřuje stejné množství přimíšené barvy) Míšení se provádí v RGB jmeném prostoru. Pro míšení lze použít i operátor + resp. (pro stanovení přimíšeného množství)
Color Mix (Color addMixedColor)
 zkrácená verze metody pro míšení. Neumožňuje stanovit množství přimíšené barvy (množství je shodné s původní barvou)
override string ToString ()
 vrací html representaci barvy v RGBA tvaru

Statické veřejné metody

static ColorQuantity operator* (double quantity, Color addmixedColor)
 snadný způsob získání barvy s určeným množstvím (číslo = první operand), které lze poté použít pro míšení (nejlépe za pomoci operátoru +)
static Color operator+ (Color color, Color addMixedColor)
 operátor pro míšení barvy. Odpovídá metodě Color.Mix(Color, double) Druhým operandem je barva se specifikovaným množstvím (získaná za pomocí operátoru *)
static Color operator+ (Color color, ColorQuantity colorQuantity)
 operátor pro míšení barvy. Odpovídá metodě Color.Mix(Color) Druhým operandem je přímá barva.
static Color Parse (string text)
 parsuje barvu v HTML RGBA representaci

Statické veřejné atributy

static readonly Color Red = new Color(255,0,0)
static readonly Color Green = new Color(0,255,0)
static readonly Color Blue = new Color(0,0,255)
static readonly Color White = new Color(255,255,255)
static readonly Color Black = new Color(0,0,0)
static readonly Color Magenta = new Color(255,0,255)
static readonly Color Cyan = new Color(0,255,255)
static readonly Color Yellow = new Color(255,255,0)
static readonly Color Gray = new Color(128,128,128)
static readonly Color DarkGray = new Color(64,64,64)
static readonly Color LightGray = new Color(192,192,192)
static readonly Color Empty = new Color(255, 255, 255, 255)
 prázdná barva (bílá plně průhledná). Vhodná pro representaci tvarů a jejich částí bez vlastní barvy.

Vlastnosti

byte RedComponent [get, set]
byte GreenComponent [get, set]
byte BlueComponent [get, set]
byte Transparence [get, set]


Detailní popis

barva v RGB barevném prostoru se specifikací průhůlednosti (alfa-kanál)

Definice je uvedena na řádku 210 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace konstruktoru a destruktoru

Grendel::Base::Color::Color ( byte  redComponent,
byte  greenComponent,
byte  blueComponent 
) [inline]

Definice je uvedena na řádku 216 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

Grendel::Base::Color::Color ( byte  redComponent,
byte  greenComponent,
byte  blueComponent,
byte  transparence 
) [inline]

Definice je uvedena na řádku 223 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

Grendel::Base::Color::Color ( int  redComponent,
int  greenComponent,
int  blueComponent 
) [inline]

Definice je uvedena na řádku 231 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

Grendel::Base::Color::Color ( int  redComponent,
int  greenComponent,
int  blueComponent,
int  transparence 
) [inline]

Definice je uvedena na řádku 234 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace k metodám

Color Grendel::Base::Color::WithTransparence ( byte  transparence  )  [inline]

Definice je uvedena na řádku 276 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

Color Grendel::Base::Color::Mix ( Color  addMixedColor,
double  quantity 
) [inline]

přimíšení barvy addMixedColor do aktuální barvy. Hodnota quantity určuje množství přimíšené barvy (hodnota 1.0 vyjadřuje stejné množství přimíšené barvy) Míšení se provádí v RGB jmeném prostoru. Pro míšení lze použít i operátor + resp. (pro stanovení přimíšeného množství)

Definice je uvedena na řádku 288 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

Color Grendel::Base::Color::Mix ( Color  addMixedColor  )  [inline]

zkrácená verze metody pro míšení. Neumožňuje stanovit množství přimíšené barvy (množství je shodné s původní barvou)

Definice je uvedena na řádku 299 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

static ColorQuantity Grendel::Base::Color::operator* ( double  quantity,
Color  addmixedColor 
) [inline, static]

snadný způsob získání barvy s určeným množstvím (číslo = první operand), které lze poté použít pro míšení (nejlépe za pomoci operátoru +)

Definice je uvedena na řádku 308 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

static Color Grendel::Base::Color::operator+ ( Color  color,
Color  addMixedColor 
) [inline, static]

operátor pro míšení barvy. Odpovídá metodě Color.Mix(Color, double) Druhým operandem je barva se specifikovaným množstvím (získaná za pomocí operátoru *)

Definice je uvedena na řádku 317 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

static Color Grendel::Base::Color::operator+ ( Color  color,
ColorQuantity  colorQuantity 
) [inline, static]

operátor pro míšení barvy. Odpovídá metodě Color.Mix(Color) Druhým operandem je přímá barva.

Definice je uvedena na řádku 325 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

override string Grendel::Base::Color::ToString (  )  [inline]

vrací html representaci barvy v RGBA tvaru

Definice je uvedena na řádku 332 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

static Color Grendel::Base::Color::Parse ( string  text  )  [inline, static]

parsuje barvu v HTML RGBA representaci

Definice je uvedena na řádku 340 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace k datovým členům

readonly Color Grendel::Base::Color::Red = new Color(255,0,0) [static]

Definice je uvedena na řádku 348 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::Green = new Color(0,255,0) [static]

Definice je uvedena na řádku 349 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::Blue = new Color(0,0,255) [static]

Definice je uvedena na řádku 350 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::White = new Color(255,255,255) [static]

Definice je uvedena na řádku 351 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::Black = new Color(0,0,0) [static]

Definice je uvedena na řádku 352 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::Magenta = new Color(255,0,255) [static]

Definice je uvedena na řádku 353 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::Cyan = new Color(0,255,255) [static]

Definice je uvedena na řádku 354 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::Yellow = new Color(255,255,0) [static]

Definice je uvedena na řádku 355 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::Gray = new Color(128,128,128) [static]

Definice je uvedena na řádku 356 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::DarkGray = new Color(64,64,64) [static]

Definice je uvedena na řádku 357 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::LightGray = new Color(192,192,192) [static]

Definice je uvedena na řádku 358 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

readonly Color Grendel::Base::Color::Empty = new Color(255, 255, 255, 255) [static]

prázdná barva (bílá plně průhledná). Vhodná pro representaci tvarů a jejich částí bez vlastní barvy.

Definice je uvedena na řádku 364 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace k vlastnosti

byte Grendel::Base::Color::RedComponent [get, set]

červená složka barvy

Definice je uvedena na řádku 241 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

byte Grendel::Base::Color::GreenComponent [get, set]

zelená složka barvy

Definice je uvedena na řádku 249 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

byte Grendel::Base::Color::BlueComponent [get, set]

modrá složka barvy

Definice je uvedena na řádku 256 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

byte Grendel::Base::Color::Transparence [get, set]

průhlednost barvy (0 = neprůhledná, 255 - plně průhledná)

summary> vrací barvu se změněnou průhledností (ostatní složky jsou přímo zkopírovány) /summary>

Definice je uvedena na řádku 264 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace pro tuto strukturu (struct) byla generována z následujícího souboru:

Generováno Sun Jul 12 20:34:42 2009 pro projekt Grafická knihovna GRENDEL programem  doxygen 1.5.5