Veřejné metody | |
Position (double x, double y) | |
double | Distance (Position p) |
vzdálenost od dané pozice k pozici p | |
bool | IsInside (Position leftTop, Position rightBottom) |
test zda je bod uvnitř obdélníku, jenž je určen levým horním a pravým dolním rohem | |
Position | ShiftBy (double dx, double dy) |
posunutí pozice ve směru zadaného x a y. | |
bool | Equals (Position p) |
testování shody dvou bodů (v delta-okolí 1e-6 pixelů) | |
override bool | Equals (object o) |
override int | GetHashCode () |
override string | ToString () |
bool | IsLeftFrom (Position p) |
bool | IsRightFrom (Position p) |
bool | IsAbove (Position p) |
bool | IsBelow (Position p) |
Statické veřejné metody | |
static bool | operator== (Position p1, Position p2) |
static bool | operator!= (Position p1, Position p2) |
static Vector | operator- (Position target, Position origin) |
vektor z pozice origin do target. | |
static Position | operator+ (Position origin, Vector shift) |
přičtení vektoru k pozici | |
Veřejné atributy | |
double | x |
double | y |
Statické veřejné atributy | |
static readonly Position | Origin = new Position(0.0, 0.0) |
počátek souřadnic | |
Vlastnosti | |
double | X [get, set] |
double | Y [get, set] |
Definice je uvedena na řádku 13 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Grendel::Base::Position::Position | ( | double | x, | |
double | y | |||
) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 22 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
double Grendel::Base::Position::Distance | ( | Position | p | ) | [inline] |
test zda je bod uvnitř obdélníku, jenž je určen levým horním a pravým dolním rohem
Definice je uvedena na řádku 48 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Position Grendel::Base::Position::ShiftBy | ( | double | dx, | |
double | dy | |||
) | [inline] |
posunutí pozice ve směru zadaného x a y.
Definice je uvedena na řádku 56 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
bool Grendel::Base::Position::Equals | ( | Position | p | ) | [inline] |
testování shody dvou bodů (v delta-okolí 1e-6 pixelů)
Definice je uvedena na řádku 63 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
override bool Grendel::Base::Position::Equals | ( | object | o | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 67 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Definice je uvedena na řádku 75 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Definice je uvedena na řádku 79 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
override int Grendel::Base::Position::GetHashCode | ( | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 83 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
override string Grendel::Base::Position::ToString | ( | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 88 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
bool Grendel::Base::Position::IsLeftFrom | ( | Position | p | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 107 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
bool Grendel::Base::Position::IsRightFrom | ( | Position | p | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 111 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
bool Grendel::Base::Position::IsAbove | ( | Position | p | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 115 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
bool Grendel::Base::Position::IsBelow | ( | Position | p | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 119 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
double Grendel::Base::Position::x |
Definice je uvedena na řádku 14 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
double Grendel::Base::Position::y |
Definice je uvedena na řádku 15 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Position Grendel::Base::Position::Origin = new Position(0.0, 0.0) [static] |
double Grendel::Base::Position::X [get, set] |
Definice je uvedena na řádku 27 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
double Grendel::Base::Position::Y [get, set] |
Definice je uvedena na řádku 32 v souboru AuxiliaryStructs.cs.