Dokumentace rozhraní Grendel::Base::IDialogBuilder

Rozhraní poskytovatele jednoduchých dialogů. Jednotlivé aktivní prvky jsou určeny jedinečnými textovými klíči, které zároveň slouží jako popisky. ...

Diagram dědičnosti pro třídu Grendel::Base::IDialogBuilder

Grendel::Base::WFormDialogBuilder

Seznam všech členů.

Veřejné metody

void AddButton (string key)
 přidání tlačítka s daným jednoznačným klíčem. Volá se před zobrazením dialogového okna.
void AddInput (string key, object initialValue)
 přidání vstupního pole (s popiskem). Pole je identifikováno klíčem. Volá se před zobrazením dialogového okna.
void AddSeparator ()
 vložení vizuálního oddělovače (typicky vodorovná linka). Volá se před zobrazením dialogového okna.
string ExecuteDialog (int minimalWidth, StandardButtons stdButtons)
 zobrazení dialogu. Je možno specifikovat přidání standardních tlačítek. Po stisku libovolného tlačítka je dialogové okno uzavřeno a vrácen je klíč tlačítka. U standardních tlačítek je klíč "OK" resp. "Cancel".
object GetValue (string key)
 metoda umožňuje po uzavření dialogu získat hodnotu vstupního pole (pole je určeno svým klíčem).

Vlastnosti

IEnumerable< string > Keys [get]


Detailní popis

Rozhraní poskytovatele jednoduchých dialogů. Jednotlivé aktivní prvky jsou určeny jedinečnými textovými klíči, které zároveň slouží jako popisky.

Definice je uvedena na řádku 66 v souboru CanvasImplementation.cs.


Dokumentace k metodám

void Grendel::Base::IDialogBuilder::AddButton ( string  key  ) 

přidání tlačítka s daným jednoznačným klíčem. Volá se před zobrazením dialogového okna.

Implementováno v Grendel::Base::WFormDialogBuilder.

void Grendel::Base::IDialogBuilder::AddInput ( string  key,
object  initialValue 
)

přidání vstupního pole (s popiskem). Pole je identifikováno klíčem. Volá se před zobrazením dialogového okna.

Implementováno v Grendel::Base::WFormDialogBuilder.

void Grendel::Base::IDialogBuilder::AddSeparator (  ) 

vložení vizuálního oddělovače (typicky vodorovná linka). Volá se před zobrazením dialogového okna.

Implementováno v Grendel::Base::WFormDialogBuilder.

string Grendel::Base::IDialogBuilder::ExecuteDialog ( int  minimalWidth,
StandardButtons  stdButtons 
)

zobrazení dialogu. Je možno specifikovat přidání standardních tlačítek. Po stisku libovolného tlačítka je dialogové okno uzavřeno a vrácen je klíč tlačítka. U standardních tlačítek je klíč "OK" resp. "Cancel".

Implementováno v Grendel::Base::WFormDialogBuilder.

object Grendel::Base::IDialogBuilder::GetValue ( string  key  ) 

metoda umožňuje po uzavření dialogu získat hodnotu vstupního pole (pole je určeno svým klíčem).

Implementováno v Grendel::Base::WFormDialogBuilder.


Dokumentace k vlastnosti

IEnumerable<string> Grendel::Base::IDialogBuilder::Keys [get]

vrací iterátor přes klíče všech tlačítek a vstupních polí.

Implementováno v Grendel::Base::WFormDialogBuilder.

Definice je uvedena na řádku 96 v souboru CanvasImplementation.cs.


Dokumentace pro toto rozhraní byla generována z následujícího souboru:

Generováno Sun Jul 12 20:34:42 2009 pro projekt Grafická knihovna GRENDEL programem  doxygen 1.5.5