Dokumentace třídy Grendel::Base::WorldMatrix

transformační matice ...

Seznam všech členů.

Veřejné metody

 WorldMatrix ()
 vytváří matici identity (tj. matici popisující prázdnou transformaci)
 WorldMatrix (WorldMatrix worldMatrix)
 vytváří novou transformační matici klonováním již existující matice
 WorldMatrix (double[,] m)
 vytváří transformační matici z dvourozměrného pole tranasformačních koeficientů
WorldMatrix Rotate (double angleInDegree)
 přidá do transformační matici transformaci otáčení o zadaný počet úhlových stupňů. Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
WorldMatrix Translate (Vector translateVector)
 přidá do transformační matici transformaci posunu o zadaný vektor. Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
WorldMatrix Scale (double scaleInX, double scaleInY)
 přidá do transformační matici transformaci změny měřítka (koeficient lze stanovit pro každou osu zvlášť) Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
WorldMatrix Shear (Vector shearVector)
WorldMatrix AddTransformations (WorldMatrix wm)
 přidá do transformační matice další transformace podle předané matice wm (tj. skládá dvě transformace zadané maticemi, nejdříve se provedou původní pak přidané). Mění transformační matici (nevytváří novou matici)
Position Transform (Position position)
 transformuje bod podle dané (this) transformace
double[,] ToArrayMatrix ()
 převádá transformační matici do dvourozměrného pole koeficientů (inverzní operace ke konstruktoru WorldMatrix(double[,] m))
override string ToString ()

Vlastnosti

WorldMatrix InvertedMatrix [get]


Detailní popis

transformační matice

Definice je uvedena na řádku 586 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace konstruktoru a destruktoru

Grendel::Base::WorldMatrix::WorldMatrix (  )  [inline]

vytváří matici identity (tj. matici popisující prázdnou transformaci)

Definice je uvedena na řádku 592 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

Grendel::Base::WorldMatrix::WorldMatrix ( WorldMatrix  worldMatrix  )  [inline]

vytváří novou transformační matici klonováním již existující matice

Definice je uvedena na řádku 599 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

Grendel::Base::WorldMatrix::WorldMatrix ( doublem  [,]  )  [inline]

vytváří transformační matici z dvourozměrného pole tranasformačních koeficientů

Definice je uvedena na řádku 610 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace k metodám

WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::Rotate ( double  angleInDegree  )  [inline]

přidá do transformační matici transformaci otáčení o zadaný počet úhlových stupňů. Mění transformační matici (nevytváří novou matici)

Definice je uvedena na řádku 619 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::Translate ( Vector  translateVector  )  [inline]

přidá do transformační matici transformaci posunu o zadaný vektor. Mění transformační matici (nevytváří novou matici)

Definice je uvedena na řádku 629 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::Scale ( double  scaleInX,
double  scaleInY 
) [inline]

přidá do transformační matici transformaci změny měřítka (koeficient lze stanovit pro každou osu zvlášť) Mění transformační matici (nevytváří novou matici)

Definice je uvedena na řádku 640 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::Shear ( Vector  shearVector  )  [inline]

přidá do transformační matici transformaci zkosení podle zadaného vektoru. Mění transformační matici (nevytváří novou matici)

Definice je uvedena na řádku 649 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::AddTransformations ( WorldMatrix  wm  )  [inline]

přidá do transformační matice další transformace podle předané matice wm (tj. skládá dvě transformace zadané maticemi, nejdříve se provedou původní pak přidané). Mění transformační matici (nevytváří novou matici)

Definice je uvedena na řádku 661 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

Position Grendel::Base::WorldMatrix::Transform ( Position  position  )  [inline]

transformuje bod podle dané (this) transformace

Definice je uvedena na řádku 681 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

double [,] Grendel::Base::WorldMatrix::ToArrayMatrix (  )  [inline]

převádá transformační matici do dvourozměrného pole koeficientů (inverzní operace ke konstruktoru WorldMatrix(double[,] m))

Definice je uvedena na řádku 691 v souboru AuxiliaryStructs.cs.

override string Grendel::Base::WorldMatrix::ToString (  )  [inline]

Definice je uvedena na řádku 699 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace k vlastnosti

WorldMatrix Grendel::Base::WorldMatrix::InvertedMatrix [get]

vrací inverzní transformační matici tj. matici inverzní (opačné transformace). Původní transformační matici nemění, vrací vždy novou.

Definice je uvedena na řádku 670 v souboru AuxiliaryStructs.cs.


Dokumentace pro tuto třídu byla generována z následujícího souboru:

Generováno Sun Jul 12 20:34:42 2009 pro projekt Grafická knihovna GRENDEL programem  doxygen 1.5.5