Veřejné metody | |
bool | AnimationStep (int frame) |
Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost). | |
void | AddToCommunicationGroup (string groupName) |
Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu. | |
void | RemoveFromCommunicationGroup (string groupName) |
Vyjímá objekt z komunikační skupiny. | |
void | MessageReceiving (object message) |
Vlastnosti | |
Canvas | Canvas [get] |
IList< string > | ComunnicationGroups [get] |
Definice je uvedena na řádku 19 v souboru DynamicObject.cs.
bool Grendel::Base::IDynamicObject::AnimationStep | ( | int | frame | ) |
Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost).
Implementováno v Grendel::Base::BaseDynamicObject, Grendel::Base::Shifter, Grendel::Base::TemporaryShape, Grendel::Base::ActionLauncher a Grendel::Example::FrameCounter.
void Grendel::Base::ICanvasObject::AddToCommunicationGroup | ( | string | groupName | ) | [inherited] |
Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu.
groupName | Identifikace komunikační skupiny. |
Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.
void Grendel::Base::ICanvasObject::RemoveFromCommunicationGroup | ( | string | groupName | ) | [inherited] |
void Grendel::Communication::IMessageReceiver::MessageReceiving | ( | object | message | ) | [inherited] |
Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.
Canvas Grendel::Base::ICanvasObject::Canvas [get, inherited] |
Plátno, ke kterému objekt přísluší.
Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.
IList<string> Grendel::Base::ICanvasObject::ComunnicationGroups [get, inherited] |
Kopie seznamu komunikačních skupin, do níž objekt přísluší.
Implementováno v Grendel::Base::BaseCanvasObject.