Veřejné metody | |
ActionLauncher (Canvas canvas) | |
vytváří prázdný spouštěč akcí (žádná akce není naplánována). Akce by měly být následně předány pomocí AddAction | |
ActionLauncher (Canvas canvas, IDictionary< int, Action< int >> actions) | |
vytváří spouštěč akcí a inicializuje jej ze slovníku. Klíčem slovníku by měl být plánovaný snímek, hodnotou příslušná akce. | |
void | AddAction (int framesAfter, Action< int > action) |
přidává delší plánovanou akci. Číslo snímku je relativní tj. akce bude provedena pro framesAfter snímcích od okamžiku přidání. | |
override bool | AnimationStep (int frame) |
Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost). | |
void | AddToCommunicationGroup (string groupName) |
Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu. | |
void | RemoveFromCommunicationGroup (string groupName) |
Vyjímá objekt z komunikační skupiny. | |
virtual void | MessageReceiving (object message) |
override string | ToString () |
Chráněné metody | |
void | InheritGroupsFrom (ICanvasObject templet) |
Vlastnosti | |
Canvas | Canvas [get] |
IList< string > | ComunnicationGroups [get] |
Definice je uvedena na řádku 236 v souboru DynamicObject.cs.
Grendel::Base::ActionLauncher::ActionLauncher | ( | Canvas | canvas | ) | [inline] |
vytváří prázdný spouštěč akcí (žádná akce není naplánována). Akce by měly být následně předány pomocí AddAction
Definice je uvedena na řádku 244 v souboru DynamicObject.cs.
Grendel::Base::ActionLauncher::ActionLauncher | ( | Canvas | canvas, | |
IDictionary< int, Action< int >> | actions | |||
) | [inline] |
vytváří spouštěč akcí a inicializuje jej ze slovníku. Klíčem slovníku by měl být plánovaný snímek, hodnotou příslušná akce.
Definice je uvedena na řádku 252 v souboru DynamicObject.cs.
void Grendel::Base::ActionLauncher::AddAction | ( | int | framesAfter, | |
Action< int > | action | |||
) | [inline] |
přidává delší plánovanou akci. Číslo snímku je relativní tj. akce bude provedena pro framesAfter snímcích od okamžiku přidání.
Definice je uvedena na řádku 265 v souboru DynamicObject.cs.
override bool Grendel::Base::ActionLauncher::AnimationStep | ( | int | frame | ) | [inline, virtual] |
Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost).
Implementuje Grendel::Base::BaseDynamicObject.
Definice je uvedena na řádku 270 v souboru DynamicObject.cs.
void Grendel::Base::BaseCanvasObject::AddToCommunicationGroup | ( | string | groupName | ) | [inline, inherited] |
Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu.
groupName | Identifikace komunikační skupiny. |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.
void Grendel::Base::BaseCanvasObject::RemoveFromCommunicationGroup | ( | string | groupName | ) | [inline, inherited] |
virtual void Grendel::Base::BaseCanvasObject::MessageReceiving | ( | object | message | ) | [inline, virtual, inherited] |
Implementuje Grendel::Communication::IMessageReceiver.
void Grendel::Base::BaseCanvasObject::InheritGroupsFrom | ( | ICanvasObject | templet | ) | [inline, protected, inherited] |
override string Grendel::Base::BaseCanvasObject::ToString | ( | ) | [inline, inherited] |
Canvas Grendel::Base::BaseCanvasObject::Canvas [get, inherited] |
vrací plátno, k němuž objekt patří
Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.
IList<string> Grendel::Base::BaseCanvasObject::ComunnicationGroups [get, inherited] |
Kopie seznamu komunikačních skupin, do níž objekt přísluší.
Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.