Veřejné metody | |
Color (byte redComponent, byte greenComponent, byte blueComponent) | |
Color (byte redComponent, byte greenComponent, byte blueComponent, byte transparence) | |
Color (int redComponent, int greenComponent, int blueComponent) | |
Color (int redComponent, int greenComponent, int blueComponent, int transparence) | |
Color | WithTransparence (byte transparence) |
Color | Mix (Color addMixedColor, double quantity) |
přimíšení barvy addMixedColor do aktuální barvy. Hodnota quantity určuje množství přimíšené barvy (hodnota 1.0 vyjadřuje stejné množství přimíšené barvy) Míšení se provádí v RGB jmeném prostoru. Pro míšení lze použít i operátor + resp. (pro stanovení přimíšeného množství) | |
Color | Mix (Color addMixedColor) |
zkrácená verze metody pro míšení. Neumožňuje stanovit množství přimíšené barvy (množství je shodné s původní barvou) | |
override string | ToString () |
vrací html representaci barvy v RGBA tvaru | |
Statické veřejné metody | |
static ColorQuantity | operator* (double quantity, Color addmixedColor) |
snadný způsob získání barvy s určeným množstvím (číslo = první operand), které lze poté použít pro míšení (nejlépe za pomoci operátoru +) | |
static Color | operator+ (Color color, Color addMixedColor) |
operátor pro míšení barvy. Odpovídá metodě Color.Mix(Color, double) Druhým operandem je barva se specifikovaným množstvím (získaná za pomocí operátoru *) | |
static Color | operator+ (Color color, ColorQuantity colorQuantity) |
operátor pro míšení barvy. Odpovídá metodě Color.Mix(Color) Druhým operandem je přímá barva. | |
static Color | Parse (string text) |
parsuje barvu v HTML RGBA representaci | |
Statické veřejné atributy | |
static readonly Color | Red = new Color(255,0,0) |
static readonly Color | Green = new Color(0,255,0) |
static readonly Color | Blue = new Color(0,0,255) |
static readonly Color | White = new Color(255,255,255) |
static readonly Color | Black = new Color(0,0,0) |
static readonly Color | Magenta = new Color(255,0,255) |
static readonly Color | Cyan = new Color(0,255,255) |
static readonly Color | Yellow = new Color(255,255,0) |
static readonly Color | Gray = new Color(128,128,128) |
static readonly Color | DarkGray = new Color(64,64,64) |
static readonly Color | LightGray = new Color(192,192,192) |
static readonly Color | Empty = new Color(255, 255, 255, 255) |
prázdná barva (bílá plně průhledná). Vhodná pro representaci tvarů a jejich částí bez vlastní barvy. | |
Vlastnosti | |
byte | RedComponent [get, set] |
byte | GreenComponent [get, set] |
byte | BlueComponent [get, set] |
byte | Transparence [get, set] |
Definice je uvedena na řádku 210 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Grendel::Base::Color::Color | ( | byte | redComponent, | |
byte | greenComponent, | |||
byte | blueComponent | |||
) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 216 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Grendel::Base::Color::Color | ( | byte | redComponent, | |
byte | greenComponent, | |||
byte | blueComponent, | |||
byte | transparence | |||
) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 223 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Grendel::Base::Color::Color | ( | int | redComponent, | |
int | greenComponent, | |||
int | blueComponent | |||
) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 231 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Grendel::Base::Color::Color | ( | int | redComponent, | |
int | greenComponent, | |||
int | blueComponent, | |||
int | transparence | |||
) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 234 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Color Grendel::Base::Color::WithTransparence | ( | byte | transparence | ) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 276 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
přimíšení barvy addMixedColor do aktuální barvy. Hodnota quantity určuje množství přimíšené barvy (hodnota 1.0 vyjadřuje stejné množství přimíšené barvy) Míšení se provádí v RGB jmeném prostoru. Pro míšení lze použít i operátor + resp. (pro stanovení přimíšeného množství)
Definice je uvedena na řádku 288 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
zkrácená verze metody pro míšení. Neumožňuje stanovit množství přimíšené barvy (množství je shodné s původní barvou)
Definice je uvedena na řádku 299 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
static ColorQuantity Grendel::Base::Color::operator* | ( | double | quantity, | |
Color | addmixedColor | |||
) | [inline, static] |
snadný způsob získání barvy s určeným množstvím (číslo = první operand), které lze poté použít pro míšení (nejlépe za pomoci operátoru +)
Definice je uvedena na řádku 308 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
operátor pro míšení barvy. Odpovídá metodě Color.Mix(Color, double) Druhým operandem je barva se specifikovaným množstvím (získaná za pomocí operátoru *)
Definice je uvedena na řádku 317 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
static Color Grendel::Base::Color::operator+ | ( | Color | color, | |
ColorQuantity | colorQuantity | |||
) | [inline, static] |
operátor pro míšení barvy. Odpovídá metodě Color.Mix(Color) Druhým operandem je přímá barva.
Definice je uvedena na řádku 325 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
override string Grendel::Base::Color::ToString | ( | ) | [inline] |
vrací html representaci barvy v RGBA tvaru
Definice je uvedena na řádku 332 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
static Color Grendel::Base::Color::Parse | ( | string | text | ) | [inline, static] |
parsuje barvu v HTML RGBA representaci
Definice je uvedena na řádku 340 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Red = new Color(255,0,0) [static] |
Definice je uvedena na řádku 348 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Green = new Color(0,255,0) [static] |
Definice je uvedena na řádku 349 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Blue = new Color(0,0,255) [static] |
Definice je uvedena na řádku 350 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::White = new Color(255,255,255) [static] |
Definice je uvedena na řádku 351 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Black = new Color(0,0,0) [static] |
Definice je uvedena na řádku 352 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Magenta = new Color(255,0,255) [static] |
Definice je uvedena na řádku 353 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Cyan = new Color(0,255,255) [static] |
Definice je uvedena na řádku 354 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Yellow = new Color(255,255,0) [static] |
Definice je uvedena na řádku 355 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Gray = new Color(128,128,128) [static] |
Definice je uvedena na řádku 356 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::DarkGray = new Color(64,64,64) [static] |
Definice je uvedena na řádku 357 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::LightGray = new Color(192,192,192) [static] |
Definice je uvedena na řádku 358 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
readonly Color Grendel::Base::Color::Empty = new Color(255, 255, 255, 255) [static] |
prázdná barva (bílá plně průhledná). Vhodná pro representaci tvarů a jejich částí bez vlastní barvy.
Definice je uvedena na řádku 364 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
byte Grendel::Base::Color::RedComponent [get, set] |
červená složka barvy
Definice je uvedena na řádku 241 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
byte Grendel::Base::Color::GreenComponent [get, set] |
zelená složka barvy
Definice je uvedena na řádku 249 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
byte Grendel::Base::Color::BlueComponent [get, set] |
modrá složka barvy
Definice je uvedena na řádku 256 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
byte Grendel::Base::Color::Transparence [get, set] |
průhlednost barvy (0 = neprůhledná, 255 - plně průhledná)
summary> vrací barvu se změněnou průhledností (ostatní složky jsou přímo zkopírovány) /summary>
Definice je uvedena na řádku 264 v souboru AuxiliaryStructs.cs.