Veřejné metody | |
Shifter (Canvas canvas, IShape shiftedObject, List< Position > LocationPath, double velocity) | |
Shifter (Canvas canvas, IShape shiftedObject, Position LocationTarget, double velocity) | |
override bool | AnimationStep (int frame) |
Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost). | |
void | AddToCommunicationGroup (string groupName) |
Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu. | |
void | RemoveFromCommunicationGroup (string groupName) |
Vyjímá objekt z komunikační skupiny. | |
virtual void | MessageReceiving (object message) |
override string | ToString () |
Chráněné metody | |
void | InheritGroupsFrom (ICanvasObject templet) |
Vlastnosti | |
double | Velocity [get] |
IShape | ShiftedObject [get] |
IShape | AnimatedObject [get] |
Canvas | Canvas [get] |
IList< string > | ComunnicationGroups [get] |
Definice je uvedena na řádku 66 v souboru DynamicObject.cs.
Grendel::Base::Shifter::Shifter | ( | Canvas | canvas, | |
IShape | shiftedObject, | |||
List< Position > | LocationPath, | |||
double | velocity | |||
) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 83 v souboru DynamicObject.cs.
Grendel::Base::Shifter::Shifter | ( | Canvas | canvas, | |
IShape | shiftedObject, | |||
Position | LocationTarget, | |||
double | velocity | |||
) | [inline] |
Definice je uvedena na řádku 91 v souboru DynamicObject.cs.
override bool Grendel::Base::Shifter::AnimationStep | ( | int | frame | ) | [inline, virtual] |
Metoda volaná během každého animačního kroku. Vrací true, pokud změna provedená v metodě vyžaduje překreslení plátna (tj. v rámci metody byl změněn alespoň jeden tvar (resp. přesněji jeho vizualizovaná vlastnost).
Implementuje Grendel::Base::BaseDynamicObject.
Definice je uvedena na řádku 100 v souboru DynamicObject.cs.
void Grendel::Base::BaseCanvasObject::AddToCommunicationGroup | ( | string | groupName | ) | [inline, inherited] |
Přidává objekt do komunikační skupiny v centrální komunikačním uzlu.
groupName | Identifikace komunikační skupiny. |
Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.
void Grendel::Base::BaseCanvasObject::RemoveFromCommunicationGroup | ( | string | groupName | ) | [inline, inherited] |
virtual void Grendel::Base::BaseCanvasObject::MessageReceiving | ( | object | message | ) | [inline, virtual, inherited] |
Implementuje Grendel::Communication::IMessageReceiver.
void Grendel::Base::BaseCanvasObject::InheritGroupsFrom | ( | ICanvasObject | templet | ) | [inline, protected, inherited] |
override string Grendel::Base::BaseCanvasObject::ToString | ( | ) | [inline, inherited] |
double Grendel::Base::Shifter::Velocity [get] |
Definice je uvedena na řádku 71 v souboru DynamicObject.cs.
IShape Grendel::Base::Shifter::ShiftedObject [get] |
Definice je uvedena na řádku 77 v souboru DynamicObject.cs.
IShape Grendel::Base::Animator::AnimatedObject [get, inherited] |
Definice je uvedena na řádku 53 v souboru DynamicObject.cs.
Canvas Grendel::Base::BaseCanvasObject::Canvas [get, inherited] |
vrací plátno, k němuž objekt patří
Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.
IList<string> Grendel::Base::BaseCanvasObject::ComunnicationGroups [get, inherited] |
Kopie seznamu komunikačních skupin, do níž objekt přísluší.
Implementuje Grendel::Base::ICanvasObject.