Třídy | |
struct | Position |
Souřadnice ve 2D prostoru. ... | |
struct | Vector |
Vektor ve 2D prostoru. ... | |
struct | Color |
barva v RGB barevném prostoru se specifikací průhůlednosti (alfa-kanál) ... | |
struct | ColorQuantity |
struct | MouseButtons |
struktura representují stisknutá tlačítka myši. Podporována jsou dvě standardní klasická tlačítka a tlačítko prostřední (užívané hlavně v Unixu). ... | |
struct | Font |
přenositelný popis řezu písma ... | |
class | WorldMatrix |
transformační matice ... | |
struct | Parallelogram |
Třída pro representaci rovnoběžníků (čtyřúhelníků s rovnoběžnými protilehlými stranami). Je důležitá neboť rovnoběžníky vznikají transformací obdélníků (resp. jiných rovnoběžníků). ... | |
interface | ICanvasObject |
Základní rozhraní objektů, které kooperují na plátně (= kreslící ploše). Ne všechny objekty plátna jsou viditelné. ... | |
interface | ICanvasCloneable |
Klonovatelné objekty by měly podporovat klonování tj. vytváření kopií s identickými hodnotami všech veřejných vlastností a identickým vzhledem (pouze u tvarů). Klon by měl automaticky zaregistrován do plátna svého vzoru a dědit i účast v komunikačních skupinách. ... | |
interface | IEventListener |
Rozhraní objektů -- naslouchačů, které zachytávají všechny události myšího kliknutí bez ohledu na jeho pozici(tj. objekt naslouchače nemusí ležet pod kurzorem myši). Zachytávající objekt musí být zaregistrován pomocí metody Canvas.AddEventListener(IEventListener) a vlastnost Canvas.MouseEventTarget musí obsahovat globální příznak EventListeners. ... | |
class | Canvas |
Kreslící plocha. Aplikace může využívat více pláten, ale každý objekt plátna (např. tvar může příslušet jen k jedinému plátnu). Pro vytváření pláten použijte továrnu CanvasFactory. ... | |
class | CanvasFactory |
Továrna pro vytváření kreslících ploch (pláten) s využitím zvolené kreslící technologie. ... | |
interface | ICanvasImplementation |
rozhraní přenositelného kreslení na plátno. Z důvodů snadné přenositelnosti je minimalizované a pro přenášení pozic užívá jednoduchých parametrů typu float (kreslící knihovna by měla podporovat float souřadnice). ... | |
interface | IDialogBuilder |
Rozhraní poskytovatele jednoduchých dialogů. Jednotlivé aktivní prvky jsou určeny jedinečnými textovými klíči, které zároveň slouží jako popisky. ... | |
interface | IBitmap |
class | WFormsCanvasImplementation |
implementace plátna pomocí Windows Forms (verze 1.0). ... | |
class | WFBitmap |
class | WFormDialogBuilder |
class | DBForm |
class | CompositeShape |
class | CompositeInteractiveShape |
interface | IDynamicObject |
Rozhraní dynamických objektů plátna. Dynamické objekty mohou reagovat na animační (simulační) čas, neboť během každého snímku je volána jejich metoda AnimationStep. ... | |
class | BaseDynamicObject |
základní implementace dynamického objektu (poskytuje jen fukčnost základního objektu plátna) ... | |
class | Animator |
základní implementace animátoru, tj. objektu, který se sám nezobrazuje, v rámci animace však ovlivňuje přidružený tvar ... | |
class | Shifter |
animátor, kerý animuje posun přidruženého tvaru z aktuální relativní pozice na novou resp. posun po celé cestě, definované jednotlivými body. ... | |
class | TemporaryShape |
abstraktní třída dočasných objektů tj. objektů jež po definovaném čase sami zanikají. ... | |
class | TemporaryMarker |
Třída objektů, jež kreslí dočasný vyznačovací obdélník kolem interaktivních objektů. ... | |
class | DeltaListNode |
Pomocná třída pro vytváření delta-listů plánovaných akcí. Je využívána třídou ActionLauncher. ... | |
class | ActionLauncher |
ActionLauncher slouží ke spouštění akcí v předem definovaném animačním čase (přesněji od zadaného animačního snímku). Akcemi jsou delagáti, kterým je při aktivaci předáno číslo snímku. ... | |
class | Inspector |
interface | IShape |
základní rozhraní všech tvarů ... | |
interface | IInteractiveShape |
ozhraní pro interaktivní tvary tj. tvary které jsou schopny reagovat na vstupní událostiu (v současnosti jsou pouze události myši tj. stisk tlačítka myši nad daným tvarem) ... | |
class | BaseCanvasObject |
Základní implementace objektů plátna, jenž zahrnuje registraci a základní nastavení komunikace pomocí komunikačních skupin. Doporučená základní třída všech objektů plátna (nicméně stále je možná nezávislá přímá implementace rozhraní). ... | |
class | BaseShape |
Zaákladní implemntace tvaru. Implementace zajišťuje základní podporu (umístění, vrstvy) ale vlastní kreslení objektu je nedefinováno (musí být definováno v odvozených třídách). ... | |
class | BaseInteractiveShape |
Základní implementace interaktivních tvarů. Kromě zděděné podpory (registrace, umístění) je přidána pouze podpora uloženého příznaku aktivity (neaktivní objekt nereeaguje na vstupní události). Vlastní kreslení a reakce musí být dodefinována v podřízených třídách. ... | |
Výčty | |
enum | FontStyle |
výčet standardních stylů písma ... | |
enum | GenericFontFamily |
výčet standardních (generických) řezů písma (konkrétní font závisí na nastevení systému) ... | |
enum | MouseEventTarget |
Příznaky určující, která skupina objektů bude informována o myších událostech (= kliknutí). Některé příznaky jsou kombinovatelné (například naslouchači s běžnými interaktivními objekty). ... | |
enum | StandardButtons |
Funkce | |
delegate void | AnimationEvent () |
delegate void | PaintEvent () |
delegate void | MouseEvent (MouseButtons buttons, Position absolutePosition) |
výčet standardních (generických) řezů písma (konkrétní font závisí na nastevení systému)
Definice je uvedena na řádku 437 v souboru AuxiliaryStructs.cs.
Příznaky určující, která skupina objektů bude informována o myších událostech (= kliknutí). Některé příznaky jsou kombinovatelné (například naslouchači s běžnými interaktivními objekty).
remarks>kombinace OneInteractiveShape s InteractiveShapes není definována
OK | |
Cancel | |
None |
události související s myší jsou zahozeny (musí být uveden jako jediný příznak)
|
Definice je uvedena na řádku 56 v souboru CanvasImplementation.cs.
delegate void Grendel::Base::AnimationEvent | ( | ) |
delegate void Grendel::Base::MouseEvent | ( | MouseButtons | buttons, | |
Position | absolutePosition | |||
) |
delegate void Grendel::Base::PaintEvent | ( | ) |